Meditem! La ciència ja en mesura els efectes positius.

Fa uns anys tot allò que no era propi de la cultura occidental era tillat de meditant difuminat_00superstició, fal.lacia o engany. Avui en dia gràcies a la mateixa ciència hem descobert quane quivocats estavem.

La ciència ha entrat amb els seus mètodea a indagar sobre allò que ens deien les tradicions orientals, i ha demostrat que tenien raó de ser.

Això ens obliga a revisar les nostres creences, doncs Allò que creiem sota els ulls del dogma cultural del moment era fals.

Ara la ciència ens diu que gràcies a la meditació podem canviar el nostre cervell, i ens aporta dades.

Fins i tot, els científics acaben de demostrar que fins i tot pot arribar a modificar l’expressió de gens fonamentals en processos relacionats amb la inflamació. Així ho indica un estudi de l’Institut d’Investigacions Biomèdiques Agustí Pi i Sunyer (Idibaps) a Barcelona, en col·laboració amb diferents centres, entre els quals el Center for Investigating Healthy Minds, de la Universitat de Wisconsin-Madison.

http://www.psico.cat/index.php/blog-de-articles/75-meditacio-gens

“La Meditació és la meva arma secreta”, Comenta. La meditació  ajuda a reduir de l’Estrès. Però amb l’ajuda de l’avançada tecnologia d’escàner cerebral, els Investigadors estan Començant a demostrar com la Meditació afecta directament a l’Estructura i a les Funcions del cervell, modificant d’una manera que sembla incrementar l’bast de l’Atenció Social, aguditzar i millorar la memòria. Un estudi recent ha trobat evidències de que la pràctica diària de la Meditació fa que es facin més denses les connexions del còrtex cerebral responsables de la presa decisions, l’atenció i la memòria.

http://como_hacerse_mas_inteligente_con_cada_inspiracion

L’Atenció és la Aprendre paràgraf clau, i la Meditació Ajuda a regular voluntàriament “, donats Richard Davidson, director del Laboratori de Neurociència Afectiva de la Universitat de Wisconsin.

I fins i tot l’ Estat Español, el Ministeri d’Educació física vol que s’inclogui la pràctica del Ioga com a assignatura d’educació física pels seus innumerables beneficis tant a nivell físic com mental i emocional:

•http://www.change.org/es/peticiones/ministerio-de-educaci%C3%B3n-que-se-incluya-la-pr%C3%A1ctica-del-yoga-como-pilar-de-la-educaci%C3%B3n-f%C3%ADsica

Un dels Dominis Més Importants On Actua la Meditació és el de la Intel · ligència emocional; des de conjunt de HABILITATS Molt Més conseqüents paràgraf El Èxit en la vida Em Intel · ligència cognitiva “, donats Davidson. De Manera Que, Resolució de Com paràgraf El Nou any Que li retrà Grans Beneficis a casa ia l’Oficina, FER AIXÒ intenti: respiri sol.

I si aquesta meditació és tant important per que no l’incorporem ràpidament dins els nostres hàbits saludables?  Sortima córrer mitja hora, i al arribar fem uns exercicis ( de qi gong o ioga) i acabem amb una petita estona de meditació, o al revés sortim a córrer després de meditar.

El que passa és que ens manca disciplina per generar una rutina diària que ens faci treballar la ment i el cos ( ja ho deien els clàssics mens sana in corpore sano)  no els podem separar. Necessitem incororar en les nostres rutines diàries unes pràctiques saludables en tots els nostres nivells:

Una bona alimentació, una higiene corporal, cuidar el nostre vestir. i cuidar la psicofísica del cos amb esport i meditació.

[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=Qc8GV-RXRQ0%5D

 Ampliació sobre els efectes positius de la meditació sota l’ull de la ciència:

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s