Xerrada al café la Cantonada de Tarragona

Com em relaciono amb el meu fill per a que pugui ser ell mateix

 29 de maig a les 18.30h
Xerrada a La Cantonada,
El café del centre de Tarragona
Carrer Redding amb carrer Fortuny

 Els nens d’avui ja són d’una nova era, molt diferents de nosaltres, necessitem posar-nos al dia per saber que hem de fer amb ells per ajudar-los a que es desenvolupin plenament.

El creixement personal és bàsic com a eina pels pares i educadors.

ma pintant ok

Tractarem de respondre o pensar al voltant de les seguents preguntes:

  • Com em relaciono amb el meu fill per a que pugui ser ell mateix?
  • Com són els nens avui en dia?
  • Com saben que fem el correcte en el nostre camí per ajudar a creixer les seves qualitats?
  • Com actúo per ajudar-lo a integrar-se en la nostra societat?
  • Com alimentem els nostres fills?
  • Com interpreto el procès de creixement personal en mi i en els meus fills?

L’esdeveniment al facebook: https://www.facebook.com/events/438320112938329/?ref_dashboard_filter=upcoming

Com arribar a La Cantonada?

Deixa un comentari

