Música i proporció en el nostre interior i en el macrocosmos

Tot és vibració, l’univers es una manifestació que vibra, des de les partícules més petites, a nivell sub atòmic, fins al gir de les galàxies en el macrocosmos.

Tot el que veiem o senten els nostres sentits respon a un rang de freqüencies diferent, però respon a una mateixa espiral de creixement que es desenvolupa.

Les ones de so, igual que les del espectre electomagnètic van creixent en velocitat.

Es manifesta un cicle despres del qual es tornen a repetir les mateixes notes, com si es repetissin els colors de l’arc de sant matí en un rang diferent.

Espiral notes freqüències

El nostre cos distingeix els sons amb aquesta particularitat espiral, perquè el propi aparell receptor de les ones té aquesta mateixa forma espiral.

Les freqüencies tenen la propietat de ressonar amb les coses de proporcions afins. Per això es important utilitzar proporcions harmonitzadores, la nota que toquem sona diferent si comencem l’escala en una nota diferent. Quines freqüencies utilitzem sempre ha generat discusió actualment hi ha l’estandart de afinar la nota La a 440hz. Segons alguns determinada per Goebles… però hi ha gent que demana recuperar la afinació de La en 432hz, per què és multiple de 8hz, que es corresppon amb la ressònància de Schuman, en la que ressona la terra.

Aquest gràfic ens mostra com funcionen els armònics d’una ona.

Ampliació:

Es important quines frequències fem servir per que cadascuna genera una geometria diferent. Hans Jenny va veure que les ones de so generen patrons geomètrics, i ho va anomenar cymatica, ciencia a través de la qual va comprovar com el so genera ones que reordenen la materia i segons quina freqüència sona es genera ordre o caos.

432hz vs 440hz

Podem veure com les notes del piano fan dibuixos diferents, no només la freqüència intervé en el dibuix, el timbre, la claredad i el tipus de materia que ressona poder incidir en l’harmonia de les formes.

Formes generades per les notes del piano

Masaru Emoto va realitzar un experiment congelant aigua exposada als sons i va poder veure com la cristalització de aigues exposades a diferents notes  donava diferents cristalitzacions:

Saber-ne més:

http://www.oshogulaab.com/NUEVAFISICA/Mensajes_del_Agua.htm

[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=01gYfRr4boI%5D

Observant la forma que fa el mantra Om, vibració universal amb aparells de cymatica observem que es forma el conegut mandala yi Yantra.

sri yantra   Mantra Om 

D’altres experiments no han fet la mateixa imatge pel mantra: http://www.sriyantraresearch.com/  En aquesta web es desmenteix que es generi aquest patró, però això no impedeix que en generi d’altres, doncs la síl.lava  fa diferents formes segons la veu i la frequencia amb la que es recita:

Aquí tenim altres explicacions:

Youtube:

[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=sY6z2hLgYuY&feature=related%5D

Ampliació sobre: Hans Jenny; cymatica, forma de las frecuencias:

Youtube:

[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=evw4BykapTU%5D (20 sonations for healing)

[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=7loK1dkVz4E%5D(music 432) [youtube:http://www.youtube.com/watch?v=dVUU3p5iHMA%5D (ancient knowlwdge)

Les formes de les freqüencies ressonen amb diferents processos o parts del esser humà poden utilitzar-se per millorar la salut psicofísica. El so es propaga en cercles de proporcions geomètriques.

Per saber-ne més sobre la forma tridimensional del so: http:www.cymascope.com

Ara hi ha qui investiga el so dels dofins i el seu llenguatge a través de la cymatica per fer un diccionari de frequències. Una representació tridimesional d’un so ens dona molta més informació que la seva interpretació numérica simple d’una freqüència sola. Així cada so esta format per un conjunt d’ones síncrones que generen patrons físics dferent carregat de significat proporcional.

Les formes que fan els sons sobre la materia, pols, o vols d’aigua les trobem repetides en la natura, en closques de tortuga, la forma d’una flor de girasol o en fenòmens extranys com les figures dels camps de blat.

He d’afegir que els patrons esferics de la realitat, amb patrons ritmics es troben per tot arreu.

Fa poc uns investigadors analitzant les relacions entre les órbites dels planetes vàren disposar-les gràficament i van obtindre uns patrons geomètics sorprenentment redundants en tota la geometria sagrada.

http://translate.google.es/translate?hl=ca&sl=en&tl=es&u=http%3A%2F%2Fwww.keplerstern.com%2FRotations%2Frotations.html

danza d elos planetas

Per saber més sobre les figures als camps de blat:

Hi ha qui els atribueix a extraterrestres que envien informació sobre els camps subtils del nostre planeta en forma vibracional, Janosh, és un artista que els hi posa color i significat i podeu veure’n molts treballs i videos a internet. Fredy Silva ,un investigador del fenomen,  diu que els cercles son creats amb una combinació de viracions electromangètiques y so.

  

Janosh:

http://www.janosh.es/

Youtube

[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=_s_Sgl6qf5s%5D [youtube: http://www.youtube.com/watch?v=VId1GIKzFn4%5D

Aquestes formes també hi ha qui a traves de treballs interiors veu figures telepàtiques enviades pels dofins i cetàcis, quantum holoforms, que pot ser haurien de conectar amb els de cymatica per veure concordàncies amb les formes fisiques i psiquiques?

Per saber més sobre el so de les balenes:

http://pijamasurf.com/2011/02/mandalas-holofonicos-producidos-por-el-canto-de-las-ballenas-cetacea-geometria-sagrada/

Forma del so dels dofins, crop circles i música, Janosh.

youtube:

[youtube:http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=r7yKmmQXygY%5D

Aquesta informació sobre el significat de les proporcions de la natura , la geometria i el so , no és un coneixement modern de la humanitat, trobem a la capella escocessa de Rosslyn una serie de glifos que representen les formes que fan diferents freqüències, de manera que reprensenta una partitura de pedra. Hi ha qui ho ha traduït en música. Les proporcions musicals les trobem repetides en l’arquitectura de temples, com catedrals. Mirem el cas de Chartreusse.

Stonenge

I fins i tot ho trobem en monuments megalitics, mirem stonenge. Coincideixen les proporcions harmòniques musicals, amb les proprcions harmòniques del firmament i del nostre sistema solar, amb l’arquitectura dels nostres temples sagrats.

Noves investigacions han parlat que a més a més de les proporcions còsmiques a Stonenge s’hi sumen proporcions musicals, i que stonenge, era com una gran xilofon, o campanar de pedra afinat.

Més informació a:

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2515159/Why-Stonehenge-prehistoric-centre-rock-music-Stones-sound-like-bells-drums-gongs-played.html

Saber-ne més de Chartreusse, Rosslyn chappel, Stonenge

Youtube

[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=cy2Dg-ncWoY%5D [youtube: http://www.youtube.com/watch?v=HlRB1nNmFPQ]

Tot és un fractal, cada fragment manté les mateixes proporcions i relacions que el tot, així si fem una proporció o geometria harmònca en una porció de la nostra vida, aquesta ressonarà amb la resta de l’univres i ens ajudrarà a armonitzar-nos.

El so es toroidal i l’univers també?

Fins i tot en el mon subatòmic trobem proporcions harmòniques.

Garret Lisi ens explica una teoria matematica del món subatòmic manifestant-se com un tous , una esfera que repodueix patrons similars a les proporcions de la geometria sagrada.

[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=qyfFtlra17g%5D [youtube:http://www.youtube.com/watch?v=tbruPR3o0Zc%5D [youtube:http://www.youtube.com/watch?v=EKtevjrZOGs%5D [youtube:http://www.youtube.com/watch?v=sY6z2hLgYuY&feature=related%5D

Bé fins aquí una primera aproximació a la forma el so incidint en la materia de forma tridimensional, modificant-la, aquesta reordenació es fa d’acord amb la geometria sagrada que concorda amb les procorcions fisiques amb les que es relacionen els atoms i particules subtaòmiques de la materia. aqueste mateixes proporcions són les que s’utilitzen en la creació de temples sagrats i en la natura.

Així que les ones de so ens revelen l’estructura de l’univers i ens fan resonar el nostre cos per retornarar-nos a l’harmonia amb aquest?

I pels que som amants de la cultura milenaria xinesa, el Yi Jing (i Ching) tambés el podem analitzar i tractar d’entendre tridimensionalment, les seves relacions ens generen de nou un torus:

[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=it-cEHZ76Fg%5D

L’univers respon a unpatró fractal en el que cada part esta feta d’una imatge en miniatura del tot, de manera que la música pot ser un llenguatge de relacions i proprcions capaç de desentrellar l’estructura ocult a de l’univers?

Ho deixo així , hi ha molt més que investigar…

http://www.sacred-geometry.com/codes_ofthe_cosmos.html

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s