Solfegio una afinació sanadora

QUE SÓN LES ANTIGUES FREQÜÈNCIES SOLFEGGIO??

Aquestes freqüències de sons eren originalment usades en els cants gregorians, tals com el gran himne a Sant Juan Bautista, així­ com altres himnes. Es creia que quan es cantaven aquests cants es impartia una benedicció i gràcia especials que ajudaven al desenvolupament dels rituals cristians.Les freqüències contingudes en aquests cants van ser redescubiertas per Dr Joseph Puleocomo es descriu en el llibre de Leonard Horowitz.És una bendició per a tota la humanitat el treball que han elaborat aquestes dues persones al retornar-nos el tresor d’aquestes freqüències.

Les freqüències solfeggio inclouen SIS FREQÜÈNCIES:

musica2

UT es correspòn 396 Hz “ Freqüència per a alliberar la por i la culpabilitat
RE es correspòn“ 417 Hz “ Freqüència per a desfer les situacions i facilitar el canvi
MI es correspòn“ 528 Hz “ Frecuenica para la transformació i els miracles .Reparació del ADN
FA es correspòn“ 639 Hz“ Freqüència per a la connexió i les relacions
SOL es correspòn“ 741 Hz “ Freqüència per al despertar de la intuició
LA es correspòn“ 852 Hz “ Freqüència per a tornar a l’ordre espiritual

Per exemple la freqüència 528 relacionada amb de la nota Mi sobre l’escala i es deriva de la frase “Mi-ra gestorum” que en Llatí significa miracle.Sorprenentment aquesta és la freqüència exacta usada pels sanadors per a reparar el DNA trencat-és a dir la petjada genenètica sobre la qual es basa la vida!

A continuaciópodeis veure el video de la gran conferència de Carlos Laza, sobre les freqüències musicals de solfeggio. Coneixements  que van ser OCULTATS per l’església i els quals manaven fa molt temps, i que tenen un gran poder de sanar a qui les escolta o practica.

Font de l’informació:

http://www.tempsgranollers.com/bloc/alotroladodelespejo/2009/05/01/frecuencia-solfeggiola-musica-milagrosa/

Però atenció hi ha una crítica a aquesta teoria:

http://www.retornomaya.com/redaccion/158-discusion-sobre-solfeggio

La crítica ens diu  que les freqúencies de solfegio s’han creat a partir d’un quadrat de numerologia , i que no tenen proporció matemàtica, i que per tant no sonen armòniques entre si, dons no guarden les proporcions pitagòriques en les que es basa la física de la música

Vegem les incoherències en les quals incorre tal suposada escala musical:

En la primera línia, el La de 348 hertz quedaria per longitud d’ona situat entre el Si i el Do immediatament seguits, amb la qual cosa el La de 348 seria la tercera del La de 174 i no l’octava; ja amb aquesta sola incongruència un músic sabrà que no pot fer música amb aquesta escala.
El Si de 570 seria la cinquena del Si de 285 i quedaria situada després de l’El meu de 528 i no com la seva pròpia octava.
El Do de 792 seria la sisena del Do de 396 i no la seva octava superior, ja que ocuparia un lloc entre el Sol de 741 i el La de 852.
El Do de l’octava anterior (198) al Do de *Solfeggio (396) inexplicablement tindria menys vibracions que el Si de 285 que li antecedeix, la qual cosa és un disbarat en música; i així per a cada línia d’aquest quadre, però el súmmum de tot és que el Do de 792 calculat, resulta sent 171 hertz inferior al Si de 963 que li antecedeix la qual cosa és un interval no solament inassolible sinó incongruent i millor no seguir amb això perquè no té presentació com a escala musical; si d’això hagués depès per trobar la *afinación de les meves guitarres, hagués embogit o senzillament abandonat la cerca davant les incongruències; afortunadament com a estudiant llavors d’enginyeria civil, vaig trobar la teoria pitagòrica i vaig poder resoldre geomètrica i matemàticament el dilema; jo no ho volia simplement copiar dels constructors espanyols, de Don José Ramírez per exemple, jo volia trobar una lògica matemàtica al dilema acústic i ho vaig aconseguir.
L’Harmonia és bella perquè té la simplicitat de les proporcions matemàtiques senzilles i la precisió màgica en totes les instàncies de l’esdevenir de l’energia.

Citant l’autor de la crítica a les freqüències solffegio: Guillermo,

Se li atribueix a Pitàgores el descobriment dels intervals musicals regulars; això és, la comprovació del fet que les escales es componien a força de dividir la corda en les proporcions 1:2, 3:2, 4:3.

Si busquem per internet trobarem nombrosa informació.

Llavors aquest tema ens obre un dubte: si volem utilitzar una afinació que produeixi beneficis sanadors a qui ens escolti, quina frequencia hem de triar per construir la nostra escala?

En breu tindreu nous articles parlant del tema.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s