Crear un mètode de treball

Si estàs llegint això provablement ja estàs preocupat pels teus estats de consciència, emocionals, o espirituals,. .. digue-li com vulguis. Tens una inquietud, vols estar millor amb tu mateix, sense excloure cap dimensió interna del teu esser, sense importar el nom que tingui.

D’això tracta aquest bloc.

Teories , conceptes bàsics i exercicis per poder creixer experimentat-nos a nosaltres mateixos augmentant la nostra consciència.

El primer que ens cal es aprendre a escoltar-nos.

EL món que ens envolta ens porta massa estímuls, i el nostre cap no para de canviar de focus, preocupacions etc’s…

Cal acostumar-nos a una rutina de treball personal, així com cada dia dinem, ens dutxem o ens rentem les dents, ens cal una higiene emocional.

Primer pas crear un espai per dedicar-te a tu maiteix/a.

Això és imprescindible, cada dia 30 minuts que podem fer pel mati , migdia, nit o quan ens vagi millor, però per facilitar-nos la creació d’un hàbit ha de ser com el dinar o el rentar-nos les dents, sempre a la mateixa hora, o moment del dia.

Es interessant en aquest moment de treball personal fer diversos tipus d’exercicis a fi d’acostumar-nos a desenvolupar diferents aspectes.

Quins aspectes es interessant que desenvolupem o treballem.

  • Observació d’un mateix.
  • Neteja de les emociocions negatives.
  • Exercicis de desenvolupament de els espais interns.

Quan t’hagis acostumat a tenir un temps per dedicar a estar amb tu mateix pots anar variant els exercicis tenint en compte de mantenir els espais de percebre, netejar, i creixer.

Ara us proposo una primera rutina, per que us aneu acostumant a fer un treball constant.

Trobem el nostre moment.

Ens sentem en una posició còmode, al sofa , en una cadira, al terra en posició de loto, la que us vagi millor.

Primera fase:

  • Escoltar.
  • Amb un llapis i un paper al costat.
  • Farem unes quantes respiracions profundes, 3 , 6, 9.
  • Ens quedarem quiets, sense pensar en res una estona.

I com que quedar-nos quiets i no pensar gens ens es bastant dificil segur que sortiràn pensaments, quan haguem passat uns 5 minuts podem anotar allò que s’ens ha passat pel cap. allò que haguem sentit. Així ens farem conscients del nostre pensar.

Que podem anotar.

  • Quins pensaments hem tingut?
  • Com era la nostra respiració?
  • Quines emocions tenim, estem estressats… contents… tristos?
  • Com sentim el nostre cos, dolors picors…

Segona fase.

  • Farem un exercici de neteja emoconal.
  • Us proposo que feu algun dels que he explicat en aquest mateix blog
  • El somriure interior.
  • La respiració dels 3 cossos.

Tercera fase.

  • Obsevació.
  • Tornaré a estar en silenci. Tractant de no pensar en res , i si ens venen pensaments al cap, no ens preocupem per ells , els deixem passar.

Que podem fer amb el paper en el que hem apuntat els nostres pensaments? Tornar a apuntar el que hem pensat , sentit despres de fer l’exerci. I comparar-ho. I guardar-los per comprovar que ens ha passat duran tun mes , per exemple.

Aquesta estructura ens permetrà ser conscients de la transformació que fa en nosaltres l’exercici de neteja emocional.

És important familiaritzar-nos amb l’observació de nosaltres mateixos , per poder-nos fer conscients del que ens passa.

Espero que us sembli interessant aquesta proposta i que us faci il.lusió emprendre un treball personal de gestió emocional i creixement interior.

Si ho proveu, podeu comentar els articles del bloc.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s